صفحه فن مرده است و استراتژی بازاریابی فیس بوک خود را هرگز همان خواهد بود. خوب، بیشتر مرده است. خوب این مرده، آن را فقط معلوم است که بسیاری از مردم انتظارات غیر واقعی در مورد صفحات طرفداران و اگر شما می خواهید یک صفحه فن که ابزار بازاریابی موثر است، شما باید بدانید که چگونه بازدید کنندگان خود را از آنها استفاده کنید و تنظیم استراتژی فیس بوک خود درآمده است.

اگر چه مردم صفحه طرفداران خود را زمانی که آنها بازدید از فیس بوک خود را اولین بار، با توجه به BrandGlue 96 نفر از هر ۱۰۰ نفر شما همچنان به تعامل با هرگز صفحه طرفداران خود را دوباره ببینید. این است که توسط بینش فیس بوک ما که در آن ما بیش از ۲٫۵ میلیون نفر از طرفداران ما تحت تمام fanpages ما ساخته شده است حمایت می شود. بنابراین به جای طرفداران هستند احتمال بیشتری برای دیدن پست های خود را از طریق دیوار خود را و یا خواندن اخبار خود را تغذیه می کند. پس چرا باید یک صفحه فن در همه؟ صفحه طرفداران خود را به خوبی ممکن است یکی از اولین چیزهایی که مردم در مورد شما و شرکت شما را ببینید، و اگر صفحه فن نمی آنها می خواهم برای شما و ارتباط با شما در فیس بوک، آن را نیز ممکن است آخرین بود.

[۱۹،۴۵۹،۰۰۱]

۹۶ نفر از هر ۱۰۰ نفر شما همچنان به تعامل با هرگز صفحه طرفداران خود را دوباره [۱۹،۴۵۹،۰۰۴] [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] در حال حاضر، ساخت یک صفحه فن در فیس بوک برای شما و یا شرکت شما بیش از حد آسان – فقط به فیس بوک بروید، “ایجاد یک صفحه” لینک در پایین صفحه اول کلیک کنید، و دهید ساده را دنبال کنید به عنوان معرفی شده اند. متاسفانه این نمی خواهد صفحه طرفداران خود را به ایستادگی کردن. آمار نشان می دهد BrandGlue سفارشی سازی می توانید نرخ تبدیل خود را از بازدید کنندگان به پیروان دو برابر، و کار صفحه طرفداران خود را به عنوان یک ابزار بازاریابی چیزی است که نیاز به آزمون و خطا و آزمایش است. خبر خوب این است که چندین ابزار برای کسانی که تمایل کمتری به سرهم بندی کردن هستند در دسترس هستند. شمالی اجتماعی برای مثال شما اجازه اضافه کردن بسیاری از نکات سفارشی اما آن را در قیمت از $ ۲۰ / ماه می آید. استاتیک HTML از سوی دیگر دارای یک گزینه رایگان با توانایی پیاده سازی فیس بوک “می خواهم برای دیدن”.

مشکل دیگر استراتژی فیس بوک خود را به پوشش این است که چگونه مردم را به صفحه فیس بوک خود در وهله اول . از خارج از فیس بوک راه معمول به درایو ترافیک به سایت اعمال می شود. از داخل فیس بوک چندین گزینه دیگر وجود دارد. اولین امید است و روش دعا که در آن شما را به صفحه خود را، مانند برخی از صفحات مربوط، و امیدوارم که همه چیز کار می کند. این برای ما در گذشته با یک پروفایل مشتری ما در حدود ۲ میلیون هوادار کار می کرد، اما آنها یک نام تجاری بزرگ پشت سر آنها و طرفداران قابل توجهی داشته است. دوم یکپارچه سازی دارایی های آنلاین در حال حاضر خود را با تبلیغات پرداخت را هدف قرار به جمعیتی خاص خود را از مخاطبان خود را – به عنوان مثال هدف قرار دادن مادر پیر ۴۴ ساله که مانند MacGyver به. این کار بسیار خوب برای marketings هدف نیچ و تبلیغات به خوبی نوشته شده با عکس های مربوطه (زنان جوان به نظر می رسد برای دریافت بیشتر از پیش برای همه کلیک جمعیتی برای برخی از دلیل). اگر شما ترجیح می دهم وقت خود را نسبت پول خود را صرف، یک راه بسیار خوبی برای تعامل با بسیاری از مردم به سرعت است که برای ایجاد و بحث و گفتگو متوسط ​​بر روی دیوار خود را از طریق تعامل با ارزش بالا. وجود خواهد داشت بسیار بیشتر در رانندگی ترافیک و تعامل در وبلاگ آمده است.

بیایید بیش از فیس بوک استراتژی بازاریابی مبتدیان ‘آخرین بار رفتن، فقط به clear.You شوید همه چیز ایجاد یک صفحه فن، درایو ترافیک به آن، یک پاسخ روشن به عمل به مردم را به مانند صفحه، ادامه گفتگو آنلاین از طریق تعامل با آنها و ارزش ادامه به طرفداران خود را. شما در حال حاضر طرفداران که در نام تجاری، محصولات و خدمات خود را درگیر و آماده برای ارزش واقعی پرداخت هستند. که آن را بسیار ساده، شما را به تعجب می کنم چرا ۹۹ درصد از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال در فیس بوک (و شمارش) انجام می دهند آن اشتباه است. فیس بوک فقط یک مد زودگذر عبور نمی کند چرا که آن را محبوب است، اما یک ابزار شگفت انگیز برای بهبود وفاداری مشتری و به دست آوردن کسب و کار جدید. [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] بخشی از ۱٪ باشد. [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] [۱۹،۴۵۹،۰۰۵] [۱۹،۴۵۹،۰۰۶] درست هواداران

  • هدایت ترافیک به صفحه خود را
  • آیا پاسخ روشن به عمل به مانند صفحه و / یا انتخاب کردن در به یک لیست
  • تعامل طرفداران خود و تشویق به اشتراک گذاری
  • آیا مراحل ۲-۴ دوباره، و دوباره و دوباره [۱۹،۴۵۹،۰۰۷] [۱۹،۴۵۹،۰۱۰] [۱۹،۴۵۹،۰۰۲]
    [ad_1]

  • مشخصات

    مطالب پیشنهادی ما