نوشته‌های تازه

تغذیه کافی برای حصول اطمینان از تکمیل نرم و ایمن از یک بارداری ضروری است. تغذیه برای یک خانم باردار بسیار مهم است، چرا که رژیم غذایی او در طول دوره بارداری خود طول می کشد، به سلامت نوزاد خود در دوران بارداری و حتی بعد از تولد آن تعیین می کند. خواسته تغذیه زنان باردار به طور کلی تر از افراد سالم، از رشد و توسعه جنین نیاز به مصرف تعداد زیادی از مواد معدنی و مواد مغذی دیگر، و بیش از حد در مقادیر بزرگتر.

نیاز به تغذیه مناسب

تغذیه کافی در طول مراحل اولیه بارداری بستگی به عادات غذا خوردن از یک بانوی، قبل از باردار شدن. در مراحل اولیه بارداری، جنین دستخوش تغییرات قابل توجه و سریع است که وابسته به سلامت در حال حاضر مادر به شود، که با عادات غذا خوردن خود حال و گذشته تعیین می شود.

به طور معمول زن سالم است انتظار می رود برای به دست آوردن حدود ۲۵-۳۵ پوند وزن در طول دوره تصدی بارداری خود ندارد. بنابراین، همه زنان کم وزن باید در تلاش برای به دست آوردن وزن تا سطح نرمال، برای اطمینان از سلامت نوزادان خود را. یک زن کم وزن ممکن است قادر به دست آوردن مقدار لازم وزن، برای اطمینان از سلامت کافی و تغذیه برای نوزاد خود و در نتیجه، ممکن است به تولد یک کودک کم وزن منجر شود. بنابراین، ضروری است که زنان کم وزن اطمینان حاصل شود که آنها در حال مصرف مقادیر کافی از مواد معدنی، ویتامین ها، یا سایر مواد مغذی. در واقع، در برخی موارد، آنها ممکن است خواسته شود به مصرف مواد مغذی ضروری در بیش از مقادیر نرمال، آنها را به در تعادل با زنان به طور معمول سالم. باز هم، زنان چاق نیاز به برداشتن گام برای اطمینان از وزن سالم در دوران بارداری است. رژیم غذایی باید به شدت اجتناب شود، چرا که می تواند در کاهش مواد مغذی ضروری است. تغذیه مناسب نیز برای رشد مناسب جفت، که تضمین رشد کافی جنین ضروری است.

چه به منزله تغذیه مناسب؟

اصول تغذیه سالم و رژیم غذایی تضمین کافی، خوردن مقدار زیادی میوه ها و سبزیجات و غلات سبوس دار. با این وجود، همچنین نیاز به ویتامین ها و مواد معدنی خاصی در افزایش مقادیر. اسید فولیک و ورقه ورقه ضروری برای جلوگیری از نقص لوله عصبی و اختلالات مختلف دیگر، در ارتباط با مغز و نخاع می باشد. مصرف کافی فولیک اسید نیز تضمین می کند یک زایمان طبیعی و سالم از کودک. رایج ترین منابع اسید فولیک سبزیجات برگ سبز، مرکبات، و حبوبات است.

مقدار کافی کلسیم نیز مورد نیاز است برای اطمینان از توسعه صاف از استخوان ها و دندان از کودک. عملکرد صاف از سیستم های عصبی، گردش خون، و عضلانی را می توان با مصرف مقدار کافی کلسیم را تضمین نمود. رایج ترین منابع کلسیم هستند شیر و محصولات مرتبط.

پروتئین و آهن دو ترکیبات مهم دیگر از یک رژیم غذایی سالم و تغذیه مناسب برای یک خانم باردار هستند. در حالی که مقدار کافی از پروتئین اطمینان از رشد مناسب کودک، آهن کمک می کند تا در ساخت هموگلوبین

از جمله میوه ها، سبزیجات، غلات، حبوبات کامل، و دیگر محصولات حاوی ویتامین های لازم، یک زن باردار می تواند تغذیه مناسب اطمینان حاصل شود و در نتیجه سلامت نوزاد خود.

منبع

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما