در جهان چند رسانه ای امروز، استراتژی بازاریابی خود را کرده و شامل انواع مختلفی از فعالیت. در بالای وبلاگ ها، مقالات و رسانه های اجتماعی، شما همچنین باید به دنبال در بازاریابی ویدئو

مشکل این است، تعداد کمی از ما لذت بردن از مصاحبه. درگیر شدن معتبر با مخاطبان خود را به موفقیت از بازاریابی خود را، که به همین دلیل شما باید مطمئن شوید که شما در آینده در سراسر راه حق در فیلم های خود را بسیار حیاتی است.

مهم نیست که اگر شما در حال ارائه یک محصول جدید، صحبت کردن در مورد یک سرویس و یا به عنوان یک متخصص موضوع مصاحبه، شما باید قادر به نمایش گذاشتن شخصیت شرکت خود را (و شما). [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] چگونه می توانم شما انجام این کار؟ [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] چرا؟ [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] ویدئوی شما دارای یک هدف (این امر می تواند بسیار بی معنی اگر آن را نداشت). [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] مخاطبان شما در حال تماشای شما زیرا آنها نیاز است که به برآورده شود، بنابراین مطمئن شوید که شما آنها را به آنچه آنها می خواهند

اگر ویدئو های خود را فقط مذاکرات در آنها، به آنها گفتن چگونه بزرگ شرکت شما است، آن را مثل یک سنگ غرق – هیچ کس می خواهد به گوش شما لاف زدن .

در عوض، آنها می خواهند شما را به آنها نشان دهد که چگونه شما در حال رفتن برای زندگی خود را بهتر است.

خودت باش

شما یک متخصص است، اما شما هنوز هم یک شخصیت.

مطمئن شوید که به دوربین نگاه، پس از آن به نظر می رسد به عنوان اینکه شما در حال پرداختن به مخاطبان خود را به طور مستقیم. آرامش و خودتان باشید. صحبت می کنید اگر شما در مقابل مخاطبان خود را حلق آویز در هر کلمه خود را داشتند. آیا نمی شود گرفتگی، به جای چت، نور دل است، و بالاتر از همه تزریق برخی از شخصیت به مصاحبه و خودتان باشید.

حکایات

مشتریان به احتمال زیاد اعتماد به یک فرد از یک نام تجاری، بنابراین مطمئن مصاحبه خود واقعی با ارائه نمونه های واقعی زندگی از محصول یا خدمات خود را در عمل است.

آنها در مورد مشکلات مشتریان دیگر روبرو شده اند و چگونه می توانید آنها را کمک کرده ام بگویید. به آنها بگویید که چه نتیجه بود و شما ساخته شده تفاوت.

این داستان های واقعی مانند این است که متقاعد کردن مردم به خرید است.

آیا کسی گوش دادن؟

چرا ایجاد می این فیلم:

  • یک همه داستان خبری اظهار نظر در وجود دارد، و شما نمی خواهید به چپ شود
  • همه رقبای خود را انجام می دهند فیلم، بنابراین شما فکر می کنید شما باید بیش از حد

شما مشتریان احمق نیستند. آنها می دانم اگر شما فقط بر روی ارابه موسیقی شروع به پریدن کرد است. مطمئن شوید که شما فیلم ها که به مخاطبان خود را مرتبط هستند، ایجاد پوشش مواد می خواهند در مورد، نقطه خود را و پس از آن ثبت نام کردن می دانم.

بازاریابی فیلم یک راه عالی برای نشان دادن به مردم چگونه شرکت شما می تواند به آنها کمک کند است و مردم پشت سر نام تجاری است.

[ad_1]

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما