دسته‌ها

آرتروز شایع اما نه به خوبی درک است. این یک بیماری منفرد اما یک راه مراجعه به درد مفاصل و یا بیماری های مشترک است. بیش از ۱۰۰ نسخه های مختلف از ورم مفاصل و شرایط مربوطه وجود دارد. مردم در تمام سنین از این بیماری رنج می برند، و آن را از علل اصلی ناتوانی در امریکا است. با توجه به بنیاد آرتروز، بیش از ۵۰ میلیون فرد بزرگسال و ۳۰۰٫۰۰۰ کودکان برخی از نوع ورم مفاصل. آن را در میان زنان شایع است و بیشتر به عنوان افراد مسن تر رخ می دهد.

علایم شایع عبارتند از تورم مفاصل، درد، سفتی و کاهش دامنه حرکت. علائم ممکن است بیایند و بروند و یا اقامت همان سال. آنها می تواند خفیف، متوسط ​​یا شدید اما ممکن است پیشرفت و یا بدتر شدن با زمان. آرتریت شدید می توانید در درد مزمن و ناتوانی در انجام فعالیت های روزانه شود. این می تواند تغییرات مشترک دائمی که ممکن است قابل مشاهده است، مانند مفاصل برجسته انگشت شود، اما اغلب آسیب تنها می تواند در یک اشعه X دیده می شود. برخی از انواع آرتریت نیز قلب، چشم ها، ریه ها، کلیه ها و پوست و همچنین مفاصل تاثیر می گذارد.

یوگا مجموعه ای از شیوه با ریشه در هند باستان است. یوگا کلمه می آید از یک کار سانسکریت به معنی "به یوغ" یا "برای متحد." این در وحدت ذهن، بدن و روح و روان، و تقویت اتصال احساس بیشتری میان فرد و / محیط اطراف خود متمرکز است. هدف اصلی آن این است کمک به افراد متوجه تعادل می باشد. فراتر از این، یوگا دارای چندین اهداف ثانویه، مانند بهبود سلامت جسمی و بالا بردن ذهنی رفاه و قدرت عاطفی.

علاوه بر این، یوگا با افزایش انرژی ذهنی و همچنین احساسات مثبت (مانند هوشیاری همراه است و شور و شوق)، احساسات منفی کمتر (کاهش تحریک پذیری، اضطراب، پرخاشگری) و خواب مسائل. به طور خلاصه، یوگا با طیف گسترده ای از منافع جسمی و روانی است که ممکن است به خصوص برای افراد مبتلا به یک بیماری مزمن مانند آرتریت زندگی مفید در ارتباط است.

همانطور که با هر فعالیت بدنی، مهم است که به اتخاذ اقدامات احتیاطی مناسب مانند چک کردن برای دیدن که یک دکتر است هیچگونه محدودیت و یا محدودیت در یک بیمار مبتلا به آرتریت قرار داده نمی شود. اگر یک متخصص پزشکی است نگرانی های خاص، آنها را در نوشتن و به این اطلاعات را به مربی یوگا است. یک معلم یوگا واجد شرایط به طور کلی یک مبتدی با یک طبقه درمانی ملایم شروع می شود. مهم این است که کلاس توسط یک مربی که می توانید یکی از طریق شمار امن و سالم هدایت شد.

پوشیدن لباس راحت است که اجازه می دهد تا برای حرکت کامل از بدن است. اگر بیش از حد شل، مربی کمتر خواهد بود قادر به هدایت چیدمان مناسب اما آن را نیز نباید محدود. لباس ویژه برای یوگا طراحی شده در دسترس است، اما غیر ضروری است. یوگا به طور سنتی پابرهنه تمرین، هر چند ممکن است ممکن است به پوشیدن جوراب در آغاز کلاس، تا زمانی که بدن گرم تا. تشک در تمرین یوگا مدرن مورد استفاده برای ارائه زیر سازی و جلوگیری از سر خوردن. برخی از استودیو عرضه تشک برای استفاده عمومی.

قاعده کلی برای بیمار آرتریت است که اگر آن لطمه می زند، را متوقف کند. ضرب المثل قدیمی از "بدون درد، بدون افزایش" به یوگا صدق نمی کند. هنگام انجام شمار خاص، بیماران مبتلا به آرتریت باید آنها را نسبتا کوچک نگه دارید و آگاه به بیش از حد گسترش گردن می شود، نگه داشتن سر در خط با بقیه ستون فقرات. برای کسانی که با آرتروز مفصل ران، محتاط زمانی که انجام می دهند "افتتاحیه ران" و یا شمار با چرخش شدید خارجی باسن.

به طور کلی، وجود خواهد داشت درد اگر کس در حال رفتن بیش از حد با یک ژست، اما گاهی اوقات اثرات تا روز بعد احساس نیست. این مهم است که به آرامی شروع و گسترش عمل به عنوان بدن دیکته.

منبع

مشخصات

  • منبع: پویان مدیر

مطالب پیشنهادی ما