دسته‌ها

نوشته‌های تازه

تبلیغات متنی

هر کسب و کار بازاریابی آنلاین باید انجام و یا حداقل با توجه بازاریابی های ویدئویی آنلاین به عنوان بخشی از استراتژی کلی خود را به منظور بالا بردن مشخصات خود و جذب ترافیک هدف قرار دادند. پذیرش ویدئو به عنوان یک وسیله برای جستجوی اطلاعات جمع آوری شده است سرعت در نرخ سریع و امثال یوتیوب یک گزینه عمده امکانات جستجو برای نیمی از جستجوگران اینترنت ساخته شده است.

همانطور که در تعداد زیادی از مردم در جستجوی اطلاعات در یوتیوب وجود دارد، آن است که پس از آن یک فرصت عالی برای بازاریاب اطلاعات برای ایجاد فیلم های کوتاه حاوی برخی از اطلاعات بسیار است که برای جستجو. این فرصت را پس از آن مطرح می شود را به جستجوگر را به وب سایت خود را که در آن محتوای مفید تر باید در ارائه به علاوه شانس برای آنها به وارد جزئیات تماس ایمیل خود را.

در حال حاضر زمان به فاش کردن اسرار هفت برای بازاریابی های ویدئویی آنلاین است که شما باید با توجه تعهد در آن است؟ اولین چیزی که به یاد داشته باشید این است که اطمینان حاصل شود که این ویدئو و # ۳۹؛ طول بازدید کنندگان است شات نگهداری می شود. شما فقط می خواهید به زخم زبان زدن بیننده & # 39؛ علاقه با برخی از اطلاعات مفید و به آنها را ترک مایل بیشتر. فیلم کوتاه از دو تا سه دقیقه ایده آل هستند، اما اگر دیگر فقط مطمئن شوید که شما ده دقیقه برای یک ویدیو تجاوز نمی کند. هدف اصلی از این ویدئو است که مستقیم به بیننده را به عمل شما می خواهید و آنها را به وب سایت خود را و آنها را به وارد کردن جزئیات ایمیل خود را.

راز بعدی برای موفقیت بازاریابی های ویدئویی آنلاین است را انتخاب کنید یک موضوع، حتی بهتر است اگر آن را در اطراف یک کلمه کلیدی را بر اساس، و از منحرف نشده آی تی. نگه می دارد که محتوای ویدیو متمرکز و مزایای بهینه سازی موتورهای جستجو. رابعا، اگر زیادی برای گفتن پس از آن شاید یک سری از فیلم ایجاد وجود دارد، که هر یک یک نقطه متمرکز به عنوان قبلا ذکر شد. راز بعدی شامل یک شگرد بازاریابی هوشمندانه که در آن اگر شما در حال ایجاد یک سری از فیلم ها، شاید بعد از دو مورد اول یا سه را بیننده را به ثبت نام به لیست ایمیل خود را برای دسترسی به فیلم های دیگر در سری. دستیابی به این امر بعد از آن شما را در موقعیت ارزشمند دانستن اینکه شما یک چشم انداز که علاقه به موضوع بیان کرده است را دستگیر کرده اند خواهد بود.

آخرین اما یک راز است مطمئن شوید که هر ویدیو اموال بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو با مهم ترین عامل این است که کلمه کلیدی موضوع بخشی از این ویدئو & # 39 تشکیل می؛ s عنوان. همچنین، فراموش نکنید که برای شامل تغییرات از کلمه کلیدی در تگ های متا. بالاخره، مطمئن شوید که شما جای سایت شما # ۳۹، آدرس در ابتدای این ویدئو & # 39؛ شرح و اطمینان حاصل شود که آن را قابل کلیک است. هنگامی که بیننده را به تماشای این ویدئو از لینک در مشاهده کامل متن و در نتیجه احتمال بسیار بالاتر است که از آن خواهد شد در از اگر آن را در پایان شرح است که از نظر پنهان مگر اینکه "بیشتر" فلش کلیک بودند کلیک.

انجام بازاریابی های ویدئویی آنلاین است به عنوان مشکل شما ممکن است فکر می کنم با توجه به پیشرفت و سهولت استفاده از دوربین های پیشرفته و افزایش در ضبط فیلم با استفاده از تلفن همراه. اکثر فیلم ها ارسال شده در امثال YouTube توسط آماتور برای تفریح ​​انجام می شود و بنابراین باید با یک هدف در ذهن ایجاد نشده است، بنابراین بازاریاب اطلاعات تنها با یک دانش کمی از بازاریابی های ویدئویی آنلاین باید قادر به تسلط جستجو کلید واژه برای شود تو رفتگی در دیوار در سوال.

منبع

مشخصات

  • منبع: پویان مدیر

مطالب پیشنهادی ما

آهنگ های ویژه صبا موزیک