ورزش Isolateral یک تکنیک است که در تمرینات قدرتی و تناسب اندام مورد استفاده برای کار یک طرف خاص از بدن در یک زمان به جای تلاش برای آموزش هر دو طرف در یک بار است. به عنوان مثال، اگر شما به انجام سنتی فشار یو پی اس استفاده پس از آن یک جنبش isolateral بیشتر بر اساس خواهد بود برای اجرای یک بازوی فشار بالا. این یک راه عالی برای به حداکثر رساندن قدرت که یک طرف از بدن است.

پس چرا مردم انجام حرکات isolateral مبتنی بر؟ خب برای شروع، که با توجه به در حال توسعه یک قدرت و تهویه برنامه بسیار موثر باید در برنامه خود به بهینه توسعه تقارن و قدرت کل بدن برابر شامل حرکات isolateral است. اساسا ۲ مزایای اجرای این نوع از جنبش وجود دارد. اول این است که شما اجازه می دهد به سمت کار از بدن برای بلند کردن وزن یا مقاومت خود را در آن بدون هیچ گونه کمک و یا جبران خسارت از طرف دیگر. این اجازه می دهد تا برای افزایش بیشتری در قدرت به طور مستقل در هر طرف از بدن است.

سود دوم شامل انتقال قدرت، و یا انتقال متقابل، از سمت کار از بدن را به سمت این است که نه اجرای آسانسور در آن زمان خاص. به همین دلیل است آن است که هنوز به نفع آموزش بدن، در صورت امکان، حتی در یک آسیب. بدن شما هنوز هم می توانید از ورزش بهره مند شوند حتی اگر شما یک بخش بدن خاص و آموزش نیست. به عنوان مثال در اینجا خواهد بود که اگر یک فرد دست راست خود را شکست و آن دست در زنجیر است، سپس آن را می توانید هر گونه کارهای انجام نشده است. با این حال، دست چپ می توانید. انجام کاری عنوان مشترک به عنوان فر بازو با دست چپ می توانید قدرت انتقال را به دست راست مجروح عبور.

بنابراین در حال حاضر شما می دانید چه ورزش isolateral است و چگونه کار می کند. شما شروع به یادگیری اسرار قدرت و ورزش!

[ad_1]

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما