نوشته‌های تازه

توجه رسانه ها

خدمات مبتنی بر مکان اخذ شده است توجه رسانه ها گسترده از دیر است. فیس بوک باعث به هم بزنید این ماه زمانی که اعلام "تخفیف" یک پلت فرم تبلیغاتی برای کسب و کارهای محلی است که در رابطه با "اماکن" کاربرد آن است. "تخفیف" فقط شرکت کننده های اخیر در یک میدان طور فزاینده ای شلوغ از خدمات مبتنی بر مکان که در حال حاضر شامل چهار ضلعی، Loopt، SCVNGR، Shopkick، و بسیاری دیگر است.

در اوایل مرحله

& # 39؛ بازدید کنندگان منصفانه است که بگوییم تصویب این برنامه های کاربردی متنوع است که هنوز هم مراحل اولیه است. یک مطالعه توسط تحقیقات پیو انجام شده در سپتامبر نشان داد که تنها ۴ درصد از بزرگسالان آنلاین استفاده از یک سرویس مانند چهار ضلعی یا Gowalla برای به اشتراک گذاشتن مکان خود را. برخی موضوع را با مطالعه گرفته اند به دلیل آن اشاره نمی فیس بوک "اماکن" (که راه اندازی در حالی که مطالعه به میدان فرستاد بود). & # 39؛ S نیز قابل توجه است که این سوال که پیو پرسیدند آیا خرید بر اساس محل و یا برنامه های کاربردی تبلیغاتی پوشش نمی دهد.

بسیاری از هیجان

در حالی که این خدمات هنوز برای رسیدن به پذیرش جریان اصلی، رشد سریع خدمات پایان نامه (البته از قابل اعتماد پایه کوچک) بسیاری از تحریک تولید کرده است. چهار ضلعی به تازگی آن را & # 39 اضافه شده است. بازدید کنندگان عضو ۴۰۰۰۰۰۰ فقط ۵۰ روز پس از رسیدن به ۳ میلیون عضو دارد. بدون شک فیس بوک و # ۳۹؛ مشارکت نیز علاقه و پذیرش را تسریع بخشد.

وعده خدمات مکان برخی از بازیکنان بزرگ رو به شرکت می کنند. وقتی فیس بوک اعلام کرد "تخفیف" آنها با ۲۲ شرکای برتر راه اندازی شد. شکاف دور دور ۱۰۰۰۰ جفت رایگان شلوار جین آبی و پس از آن ارائه ۴۰٪ تخفیف ویژه هنگامی که کسی به هر یک از فروشگاه های خود را بررسی می شود. شمال غار صورت $ ۱ را به موسسه خیریه برای یک فروشگاه چک در (یا یک چک به یک پارک ملی). هر دو مک دونالد & # 39؛ s و استارباکس همچنین کمک های خیریه برای فروشگاه چک، قابل فهم اعلام کرده اند.

همکاری با فروشگاه های

سایر خدمات مبتنی بر مکان مانند Shopkick و بازرسی در حال همکاری با فروشگاه ها و مارک به ارائه پاداش خرید. بهترین خرید و از Macys، و همچنین شبه کرافت و پروکتر و گمبل، در حال کار با Shopkick برای پاداش دادن به مشتریان با مشوق هایی برای راه رفتن به فروشگاه و بیشتر برای اسکن بارکد از موارد خاص. ترجمه نمی این، برنامه آیفون است که در ماه سپتامبر راه اندازی و در حال حاضر ۱۰۰٫۰۰۰ دریافت ها، همچنین جایزه امتیاز و دیگر موضوعات برای اسکن بارکد محصول برخی پیشی گرفته است.

مسائل مربوط به رازداری

برای خدمات مبتنی بر مکان به واقعا به جریان اصلی، آنها را مجبور به پوشش نگرانی های حریم خصوصی و امنیت، در دست کم در میان یک بخش خاصی از مشتریان. یک کاربر آنلاین مشتاق گفت: "من دوست ندارم پخش آن ما هستند و یا زمانی که شوهر & # 39 من؛ رفته، فقط به دلایل ایمنی."

شاید wildly محبوب فیس بوک کمک خواهد کرد خدمات مبتنی بر مکان تحقق بخشیدن به پتانسیل تهاجمی آن است. همانطور که سام آلتمن، مدیر اجرایی Loopt گفت: "واضح است مکان وجود جریان اصلی نیست – آن را & # 39؛ هنوز هم یک پدیده جوان و جمعیتی – اما اگر هر کسی می تواند آن را تغییر دهید، فیس بوک خواهد شد."

منبع

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما