نوشته‌های تازه

در طول سال، من در "خیره کننده" رویکرد حرص و آز و بی پروا به تجارت که برخی از صاحبان کسب و کار به کار گرفته اند شگفت زده شده هست. دروغ گفتن به مشتریان، فروش کالا تحتانی، و بازپرداخت ارائه نشده هست، یک طوفان از مشتریان خشمگین در پی خود را ترک انجام. بدون شکست، همه از این "سوء نیت" افزایش کسب و کار به ورشکستگی منجر انجام گرفت، و در برخی موارد، زندان فدرال.

من می دانم که هر کس نمی درگیر در "جرم کسب و کار" که به سطح تقلب و حبس افزایش می دهد. اکثر مردم سعی کنید به خادمان خوبی، و رویکرد شرکت خود را در یک شیوه ای صادقانه و صریح. برای کسانی از شما که خود را در مورد مسائل تجاری پر رونق که شما می دانید که در اکثر موارد مشتری همیشه درست هست. شما مطمئن شوید که شما برقراری ارتباط موثر، پول بازپرداخت اگر خریدار واقعا ناراضی هست، و سعی کنید برای پاسخگویی به نیازهای مردم که خرید کالا یا خدمات خود را.

به همراه این حال، زیاد از تعداد انگشت شماری از فروشندگان بی که از ذهن وجود دارد که خدمات به مشتریان و ارتباط موثر چیزی هست که آنها نیاز شرکت در نگاهی به صورت یک خانوم به نام باربارا، (نام کاربری نمی میباشد.: BobAnn) که به تازگی ناامیدی او در شبکه کسب و کار Ryze نوشته:

باربارا سردا نوشت:
سلام به همه،

"هنگامی که فروشندگان در eBay بیابید درک کنند که خدمات به مشتریان کلیدی هست و هنگامی که خواهد فروشندگان بی یادگیری به همراه استفاده از روش های مشتری پسند تنها می توانید کسب و کار خود رشد انجام میدهند؟ " امروز مجدد & # 39؛ از یک کاهش از فروشنده دوستانه خریداری شده هست.

فکر کردم من قرار دادن یک پیشنهاد و به جای خرید آیتم در خرید قیمت. به صورت حتم به همراه فروشنده حاضر به اجازه می دهد که جمع شدن، و نه من اجازه به جای یک پیشنهاد. من همیشه برای مناقصه برنده من بلافاصله پس از تایید ایمیل پرداخت.

و بنابراین در این مورد انجام داد. اما آن را به مشتری دوستانه برای این گزینه به قبول جمع من به همراه یک پیشنهاد جایگزین شود بوده هست. او می توانست کسب و کار را تکرار از من و دوستان من رفت. او "خرید" قیمت ۳۰٪ زیاد از قیمت خرده فروشی را برای این آیتم هست. درس های آموخته شده توسط من مجدد – که راه زیاد از حد بسیاری از فروشندگان در eBay بیابید به گرفتن یک جفتک انداختن و جهنم به همراه عمل عادلانه وجود دارد.

درس مجدد به دست هست. "

BobAnn

پایان نقل قول …

عبارت از عمل در اینجا" کسب و کار را تکرار از من و دوستان من "می میباشد حمایت بهتر از محصول یا خدمات شما وجود دارد از کلمه از تبلیغات دهان. عدم انعطاف پذیری در بخشی از فروشنده، نه تنها آنها را هزینه یک مشتری، بلکه پتانسیل برای کسب و کار آینده نابود شده هست. رویداد نیکو سفر سریع هست، اما رویداد بد سفر سریعتر!

به عنوان یک فروشنده حراج، (ای بی حراج ID: LevelBest77) من می خواهم که درخواست او جایگزین حق دور و در حالی که من تا به حال هرگز کسی را به همراه استفاده از "خرید در حال حاضر" به طور تصادفی. ، من تعداد نفر را داشته اند در طول سال از من بپرسید به عقب مناقصه. تعداد افرادی که ساخته شده اند که درخواست را می توان در یک طرف حساب! برخی، حتی درک نمی روند، (طبیعتی BID) و من زیاد از مایل بود آنها را از طریق آن.

مردم اشتباه صادقانه، و شما باید هرگز "سوء" یک خریدار برای انجام این کار. اگر شما قصد دارید به حراج فروش برای مسافت های طولانی، همیشه نیکو خواهد انجام گرفت نسبت به مشتریان خود را تمرین. مگر اینکه کسی کاملا غیر منطقی هست، و شما همه چیز را در قدرت خود را انجام داده اند به جای درخواست خود، هرگز انکار مردم توانایی برای تغییر ذهن خود، بازگشت یک آیتم، یا جمع یک پیشنهاد! در حال توسعه نیکو نیز نیاز هست که شما انتظار می رود نیازهای مشتری …..

برای مثال، من تا به حال تعداد مشتریان خارج از کشور در یک روتر بی سیم را پیشنهاد داد. این مورد خاص نیاز به به همراه یک آداپتور جهانی پیگیری می شود، از آنجا که ولتاژ مورد نیاز در فرانسه و استرالیا به وضوح متفاوت از اینجا در ایالات متحده هست.

من این وفور به هر دو مناقصه روشن قبل از آنها به من ارسال هر گونه پرداخت. خرید چنین یک آداپتور، نه به ذکر هست قیمت حمل و نقل، می توانست هزینه های خرده فروشی آمریکا دو برابر انجام گرفت. من به آنها گفتم که آنها احتمالا می تواند محصول ارزان تر در فروشگاه های قطعات الکترونیکی محلی خود را. بدون تردید، من آنها را اجازه خارج از تعهد خود را به برای آیتم پرداخت. من سپس به همراه بالاترین پیشنهاد بعدی و ارائه شده هست که فرد شانس را به خرید.

هر دو مناقصه من برای صداقت تشکر کردم. آنها در مورد تفاوت های الکتریکی فراموش کرده بود. من می توانستم نادیده گرفته انجام گرفت که جزئیات کوچک، و آنها را به مورد به هر حال فروش می رسد. من فقط به حال به خودم را در وضعیت خود. فکر می کنم چگونه نا امید آنها می شده اند اگر من که اطلاعات را فاش کند. خریدار & # 39؛ ندامت کرده اند به سرعت راه در، زمانی که آنها متوجه شدم که آنها می توانستند در مورد همان برای بسیاری خریداری کاهش در کشورهای بومی خود.

در حالی که مزایای این اقدامات ممکن هست اثر فوری ندارد، شما می توانید مطمئن باشید که باید من تا کنون یکی دیگر از "آیتم های مورد علاقه!" این دو آقایان نمی دریغ برای خرید از من. آنها می توانند روی من حساب به جای نیازهای خود، به جای غذا به من می خواهد. ایجاد این نوع از اراده نیکو القا اعتماد، و علم به این که شما باید مشتریان نفع در ذهن هست.

"من پندارد شما کیفر زیاد از حد اعتراض!

آیا تاکید بر مثبت؟ یا، آیا شما در منفی را اجرا کنید؟ بی بازخورد منفی یک ابزار هست که همه باید به همراه خویشتن داری استفاده کنید، یا نه در همه. به عنوان یک قاعده، من هرگز بازخورد منفی را ترک بدون کسی پرهیاهو در مورد محصول خود دروغ گفته، و یا شما شخصا بدون شایستگی حمله کردند، پس از آن من هر گونه بازخورد در "منفی" طرف از جزیره را ترک کنید!

"شعله" جنگ ها زیاد. من را دیده اند و نه بسیاری از غیر ضروری به جلو و عقب "گفتگوی بورسی" هست که می تواند اجتناب شده هست، اگر آنها (فروشنده) فقط در برابر اصرار به خود را "سنت دو" شناخته شده هست. گاهی اوقات آن مشتریان می دهد این تصور که شما افزایش در مورد جر و بحث، پس از آن انجام کسب و کار شما مربوط می شود.

من نیز شاهد فروشنده بازخورد هست که شامل برخی از زبان زیاد ناپاک. درگیر شدن در این نوع از مبارزه کلامی هست از حد از یک اعتماد به نفس نیست سازنده هم آن گویاتر از WH هست در شما هستند، پس در مورد آشکار گناهان مشتریان خود را. هنوز از راه خود را به ثبت نام پاسخ منفی اگر شما می توانید آن را به کمک نیست. توجه مشاوره مریم که مادر & # 39 ما؛ بازدید کنندگان استفاده به ما بگویید: "اگر شما می توانید هر چیزی نیکو می گویند، هیچ چیز نیست و در همه"

"آنچه ما در اینجا عدم ارتباط هست!"

ارتباط به همراه مشتریان خود را باید به صدای یک کف زدن دست مقدار نیست! خط پایین، اگر کسی به شما ایمیل به همراه یک سوال – پاسخ آن! در اینجا یک مثال از نوع بازخورد من انجام این کار می …… به دست آمده هست

"او زیاد مفید و تعاونی در پاسخ دادن به سوالات بود پیگیری: قطعا استفاده از خدمات خود را در هر زمان او آیتم های مورد علاقه! فروشنده بزرگ! "

آقایان که این بررسی را مثبت داده اند، می خواستم در مورد برخی از خاص از یک "میکی موس" تایم من برای حراج حال کردن می دانم. همسر او یک جمع از همه چیز دیزنی هست، و این امر می تواند تعجب خوبی برای تولد او. تایم، به حداقل می گویند، در شکل غمگین بود. این ناتوان از نگه داشتن زمان بود، و تنها بخشی از آن ها در دستور کار دست دوم بود. من مطمئن هستم فکر کردم که او نا امید به همراه مورد وجود افشای تکمیل از همه آن & # 39 دارند؛ بازدید کنندگان عیوب.

در کمال تعجب من، نه تنها بازخورد مثبت دریافت، اما او نیز به من گفت که همسرش کاملا آن را دوست داشت! در این مثال، یک آقا و # ۳۹؛ گنج S؛ بازدید کنندگان ناخواسته، واقعا، یک آقا دیگر & # 39 هست! من هرگز فکر نمی این مورد را ارزیابی ارزش هر ستایش بود. مدت زمانی را که برای پاسخ به سوالات خود را – همه از پنج دقیقه!

من می دانم که برخی از شما خواهند گفت که من در حال واقع بینانه نیست. شما میتوانید ایمیل تمام روز را جواب ندهید. "من یک کسب و کار به اجرا!" شما نمیتوانید اعلام. اگر شما در ساخت یک زندگی در ای بی، پلن ریزی سپس شما را بهتر در مورد استخدام کسی برای کمک به شما پاسخ پرسش روزانه خود را اگر آن را فقط زیاد از حد خسته هست. اگر شما در یک محصول خاص تخصص دارند، به هر پاسخ خودکار راه اندازی یک صفحه پرسش و پاسخهای متداول.

اگر شما استفاده از eBay را به صورت نادر، و کاهش از سی لیست یک ماه، و سپس شما واقعا هیچ بهانه ای برای ارائه خدمات به مشتریان و ایمیل ارتباطی بزرگ نمی کند. شما باید به همراه سوال در مورد وضعیت که بسیاری از هولناک نیست، به جز محصول شما به فروش فنی در طبیعت هست.

اگر چشم پوشی از مشتریان خود، آنها خواهد برود. خدمات به مشتریان نیکو باید به پارچه از هر کسب و کار نیکو بافته شده هست. من می توانم اهمیت این موضوع تاکید زیاد از حد هست. من همچنان به توسط این واقعیت هست بهت زده می شود که این آخرین در لیست اولویت های کسب و کار برای برخی از فروشندگان بی هست!

آیا خدمات به مشتریان نیکو و ارتباطات به تنهایی شما را در تاریخ بی غنی را؟ خواهد بود که توجهی "نه". شما باید به درک بازار خود را، و ارائه محصولات که جامعه بی خواهد به طور مداوم را پیشنهاد داد. وجود خواهد داشت "مناقصه و خریداران" وجود دارد که می اشتباهات و مرتکب برخی از گناهان حراج! ببخش تمام سکه بی و شما خواهد انجام گرفت به همراه شاد، مشتریان تکرار پاداش!

منبع

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما