نوشته‌های تازه

تا آنجا که شبکه های اجتماعی مربوط می شود، هیچ سایت های شبکه های اجتماعی دیگر در اینترنت هست که به عنوان بسیاری از مخاطبان فعال در مقایسه به همراه فیس بوک وجود دارد. برای اطلاع شما، در حال حاضر زیاد از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال (و شمارش) در فیس بوک در سراسر جهان وجود دارد!

اکثر مردم (هر دو پیر و جوان) استفاده از فیس بوک برای پیدا کردن دوستان قدیمی و به دست آوردن امکانات جدید، ارتباط به همراه اعضای خانواده و افراد همفکر (که سرگرمی همان و منافع به عنوان آنها را به اشتراک)، به اشتراک گذاری اطلاعات ، تصویر ها و فیلم ها، و همچنین لینک به سایت های جالب هست.

بازاریابان و کسب و کار نیز بر روی ارابه موسیقی سرعت در حال حرکت از فیس بوک به عنوان ابزاری برای گسترش کسب و کار و سود خود را به همراه اتصال و بازاریابی به همراه مشتریان آینده نگر در فیس بوک ضربه بزنید.

یکی از ابزارهای موثر در فیس بوک هست که بازاریابان و کسب و کار می تواند به همراه استفاده از ایجاد به تولید سود عظیم سریع استفاده از فیس بوک تبلیغات، که در آن هست شما کمپین های تبلیغاتی جمعیتی هدفمند ایجاد کنید.

تبلیغات فیس بوک هست به طور فزاینده مردمی به همراه بازاریابان و کسب و کار در درجه اول به این واقعیت هست که آنها می توانند حجم انبوهی از ترافیک به سایت های خود رانندگی کنید، و همچنین تولید و فروش، پرداخت فقط تعداد پنی به ازای هر کلیک به علت.

در این مقاله، من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن به همراه شما در مجموع ۳ استراتژی هست که شما می توانید برای افزایش نرخ تبدیل کمپین های تبلیغاتی فیس بوک خود استفاده کنید، همه از آن قادر به تولید شما پول نقد بیشتری که همیشه هستند قبل از.

۱٫ اطمینان حاصل کنید که آگهی شما در چشم جاذب

قبل از مخاطبان را دنبال قرار خود را حتی می توانید بر روی آگهی شما کلیک، آنها باید اطلاع از آن را.

بنابراین، شما باید مطمئن شوید که آگهی خود را شامل جاذب کلمات و برخی گرافیکی (که مربوط به متن تبلیغ)، از این ترکیب هست معلوم شده هست به جذاب تر به مخاطبان یک تبلیغ متشکل از متن فقط و یا فقط یک تصویر.

۲٫ مطمئن شوید که شما تحویل وعده های خود را در مقصد وب سایت

اگر در متن آگهی خود را، به عنوان مثال، شما به آنها بگویید که آنها را یک راز ثابت شده هست که اجازه می دهد آنها را به رها ۳۰ پوند وزن در کشف ۲۴ تایم آینده، مطمئن شوید که شما باید این قطعه از اطلاعات موجود در وب سایت مقصد خود را. در غیر این صورت، شما در معرض خطر مخاطبان مورد نظر خود را برای گزارش دادن به فیس بوک و # ۳۹؛ آگهی تیم تحریریه که آگهی شما معقول هست.

بنابراین هنگام تهیه متن آگهی خود را، شما باید همیشه مطمئن شوید که در وب سایت مقصد (که در آن شما مخاطبان دنبال خود را منجر به بعد از آنها روی آن کلیک کنید)، آن را حاوی اطلاعاتی هست که شما را در متن آگهی "وعده داده شده" آنها را.

۳٫ دنبال قرار دادن گروه حق مردم

به عنوان فیس بوک نمایش تبلیغات تبلیغات را بر اساس جمعیت (از مخاطبان خود را که می خواهید تبلیغ شما به نظر می رسد) به جای عبارت های کلیدی، شما باید مطمئن شوید که، قبل از ایجاد خود را مبارزات انتخاباتی آگهی، شما در حال حاضر انجام تحقیقات تکمیل برای پیدا کردن جمعیتی از مخاطبان در نظر گرفته خود را.

دنبال قرار دادن جمعیت اشتباه در شما هر نوع نتایج در کمپین های تبلیغاتی فیس بوک خود را نمیبینید منجر خواهد انجام گرفت.

منبع

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما