دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو، باور نکردنی پویا است. بنابراین، استراتژی ها و رویکردها در حال حاضر تقریبا هر زمان تغییر می کنند. فقط از جمله عبارات جستجوی محبوب در وبلاگهای شما، کسب و کار شما را در Google SERPs رتبه بندی نمی کند. از سوی دیگر، اکنون برای مارک های شرکت های بزرگ برای کسب مکان در گوگل بسیار مهم است زیرا اگر آنها وجود نداشته باشند، عملا وجود ندارد.

آخرین روش برای جستجوگرها

بنابراین، تقاضا برای محتوای معنی دار با وبلاگ های با کیفیت بالا و برنامه ریزی رسانه های اجتماعی به خوبی برنامه ریزی شده در بین موتورهای جستجوگر موتور افزایش می یابد. در عین حال، مهم است که وبسایت های تلفن همراه برای کسب و کار برای دسترسی به یک پایگاه مشتری گسترده تر داشته باشیم. جالب توجه است، به غیر از ارائه به روز رسانی در الگوریتم جستجوی خود را از زمان به زمان، گوگل هیچ دستورالعمل و یا اطلاعات دیگر را برای کارشناسان جستجوگرها ارائه نمی کند. بنابراین، بسیاری از کار هر یک از بازاریابان موتور جستجو بر اساس حدس و گمان است.

اخلاق و شفافیت

برای رسیدن به کار خود را حتی بیشتر سخت است، گوگل تبدیل شدن دقیق تر با گذشت زمان. در حال حاضر به طور فزاینده ای دشوار است که راه های کوتاه تر برای موفقیت به دست آورند. شما فقط نمیتوانید پشم را بر روی چشمهای گوگل بکشید و با رویکردهای غیر اخلاقی خود را از بین ببرید. رویکرد اخلاقی و شفافیت کلید هایی هستند که Google به دنبال آن است در حالی که رتبه بندی کسب و کار در صفحه نتایج موتور جستجو خود را بالاتر می برد. با توجه به تمام این پیچیدگی ها، واضح است که تأمین نتایج مطلوب از کمپین های جستجوگر اینترنتی زمان بیشتری را در بر می گیرد. به همین ترتیب، دیده شده است، مبارزات انتخاباتی ممکن است ماه ها طول بکشد تا نتایج مورد انتظار را نشان دهد. متأسفانه اکثر مشتریان میخواهند نتایج دلخواه خود را با همان سرعت ممکن به دست آورند. امروزه صبر و حوصله یک معیار مهم دیگر برای دستیابی به موفقیت از سرمایه گذاری در جستجوگرها است و تعداد بسیار کمی از مردم این را درک می کنند.

استراتژی های تکامل یافته

بازاریابان موتور جستجوی چاشنی بر پایه استراتژی های زیر هستند تا مبارزات خود را به موفقیت برسانند.

  • محتوای عالی را ایجاد کنید، زیرا گوگل صرفا بر روی ارائه اطالعات معتبر به کاربران است. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما خوانندگان را درگیر می کند و تازه و اصلی است.
  • ایجاد لینک با وب سایت های مشهور از طریق محتوای شما. این به شما کمک خواهد کرد برخی از پیروان کیفیت را به دست آورید.
  • برچسب های عنوان بزرگ را به محتوای خود اضافه کنید که دارای کلمات کلیدی مرتبط هستند.
  • ایجاد و حفظ پروفایل های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک. بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو بدون استفاده از شبکه های رسانه های اجتماعی امکان پذیر نیست.
  • آخرین، اما هرگز کم نیست، وب سایت های کسب و کار باید برای دستگاه های تلفن همراه دستی نیز بهینه سازی شده است. گوگل در حال افزایش وب سایت های بهینه سازی شده با تلفن همراه از طریق لیست سرورهای خود از وب سایت هایی که بهینه سازی نشده اند، می باشد.

کاربران اینترنت به سرعت در حال رشد هستند و انتظارات آنها نیز به طور پیوسته افزایش می یابد. آنها به اسمارتفون های دستی خود وابسته هستند تا یک جستجوی آنلاین را انجام دهند و همچنین کمبود وقت دارند. بنابراين، وقت آن است كه تغيير راهكارهاي بهينه سازي وب سايت ها براي موتورهاي جستجو انجام شود. در غیر این صورت، پایداری حتی برای برند قدرتمند دنیا نیز دشوار خواهد بود.

[ad_1]

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما