به یاد داشته باشید که چگونه اینترنت شروع شد؟ این فقط یک وب اسناد متن بود و تقریبا از ما شاهد سفر اینترنتی بودیم. البته، چیزهایی که برای بهتر شدن تغییر کرده اند و حضور تصاویر، موزیک ها و فیلم ها یک نگاه مشترک است.

این چهره تغییر اینترنت به شدت تحت تاثیر استراتژی های بازاریابی قرار گرفته و تقاضای زیادی برای تازه، تکنیک های بازاریابی متنی، تعاملی و پیشرفته. و چه بهتر از فیلم های متحرک؟

فیلم های متحرک یک ابزار قدرتمند است که توانایی تاثیرگذاری در دنیای بازاریابی دیجیتال را دارد. در حالی که ممکن است به غرور غریب به نظر برسد، غولهای تکنولوژی سالها از آن استفاده کرده اند. مایکروسافت با استفاده از فیلم های متحرک به بازار MS Office و ویندوز، همراه با شرکت هایی مانند اپل، eBay و Fujitsu استفاده می کند. بعدا گوگل با روند روبرو شد و یک کمپین متحرک را در سال ۲۰۱۲ راه اندازی کرد.

با توجه به اینکه هزینه تولید پایین است و همچنین این امر جذاب تر و قابل توجهتر برای مخاطبان است، آینده بازاریابی دیجیتال تمام انواع فیلم های متحرک و اشتباه است که بگوییم فیلم های متحرک به عنوان یک سلاح بازاریابی مهم عمل می کنند.

بیایید ببینیم چگونه فیلم های متحرک می توانند در افزایش ترافیک وب سایت کمک کنند:

تاثیر روانی

۶۰ درصد بازدیدکنندگان ترجیح می دهند فیلم ها را تماشا کنند، با توجه به این که در دسترس هستند. ویدیویی که تعهد تجاری را نسبت به خدمات و وعده هایش توصیف می کند احتمال بیشتری دارد که توسط بینندگان حفظ شود. همچنین، این یک واقعیت اثبات شده است که مردم بیشتر نسبت به ویدیوها جذاب هستند. مردم تمایل دارند بلافاصله با تصاویر متحرک ارتباط برقرار کنند. دلیل این امر این است که افرادی که ویدیو را مشاهده می کنند ۸۹ درصد احتمال بیشتری دارند که در یک سرویس یا محصول سرمایه گذاری کنند. در هر صورت، تماشای فیلم ها بیشتر از خواندن متن راحت تر است.

پتانسیل عظیم

هنگامی که به فیلم های متحرک می آید، تخیل شما محدود است. این نوع از رسانه ها دارای خدمات طولانی مدت هستند. به عنوان یک قاعده عمومی پذیرفته شده، فیلم های متحرک تمایل دارند تا حد ممکن کوتاه نگه داشته شوند. این کار با هدف حفظ مشتری برای طول کل ویدیو انجام می شود و البته هزینه تولید را کم می کند.

همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که به خلاقیت و کیفیت کامل بروید. [۱۹۴۵۹۰۰۲

تکمیل تصویر برند

از تمام کانال های مجتمع موجود، تولید دیجیتال یکی از گزینه های متنوع تر برای هر کسی است که به دنبال ایجاد یک کمپین تبلیغاتی متحرک بالقوه قابل قبول است. چنین انیمیشن هایی می تواند به طور یکپارچه برای مطابقت با موضوع یا تصویر موجود شرکت مورد استفاده قرار گیرد.

همه چیز گفت، ویدیو های آنلاین منبع نهایی ترافیک و درآمد هستند و بیش از ۹۰ درصد از ترافیک اینترنت در سراسر جهان را تشکیل می دهند. آنها یک سرمایه گذاری بلند مدت هستند و باید به طور گسترده ای توسط مارک های کوچک، متوسط ​​و بزرگ مورد استفاده قرار گیرد.

[ad_1]

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما