نوشته‌های تازه

به نظر می رسد که نگرانی رو به رشد در مورد مشکل زبان با کد AdSense وجود دارد. به احتمال زیاد، مردم گزارش دادند که همه تبلیغاتشان به ژاپنی یا چینی تغییر یافته است، حتی اگر آنها زبان انگلیسی را به عنوان سایت یا تبلیغات انتخاب کرده باشند. حتی گوگل این مشکل را متوجه نشده و پست مربوطه را در وبلاگ خود دارد. اول از همه، اگر از ویرایشگر HTML برای پیش نمایش تبلیغات استفاده کنید، آگهی ممکن است به زبان دیگر تغییر کند. کاملا طبیعی است، و شما لازم نیست که در مورد آن نگران باشید. حتی اگر شما آن را به وب آپلود کرده اید، ممکن است تبلیغات در زبان مختلف نمایش داده شود. این به این دلیل است که ربات Google ممکن است ۴۸ ساعت طول بکشد تا سایت شما را خالی کند. قبل از آن، تبلیغات غیر مرتبط یا تبلیغات غیر زبان ممکن است نشان داده شود. باز هم گوگل مطمئن است که این طبیعی است.

پاراگرافهای زیر از وبلاگهای اینترنتی نقل شده است: "قبل از اینکه سیستم ما بتواند آگهی های هدفمند در صفحات شما نمایش داده شود، خزنده ما ابتدا باید به صفحات شما دسترسی پیدا کند . " در حالی که شما صفحات خود را در ویرایشگر HTML خود ساختهاید، صفحه شما هنوز به دست نیامده است، بنابراین ممکن است گاهی اوقات تبلیغات تبلیغ شده یا حتی تبلیغات در زبانهای خارجی را مشاهده کنید. با این وجود، پس از انتشار یک صفحه به وب، باید تبلیغات خود را در زبان مناسب مشاهده کنید. لطفا همچنین در نظر داشته باشید که گاهی اوقات ۱ تا ۲ هفته طول می کشد تا خزنده ما بعد از انجام تغییرات سایت شما را مجددا بازدید نماید، اما ارتباطات تبلیغاتی شما باید در طول زمان بهبود یابد. همانطور که همیشه، ما قدردانی از صبر و شکیبایی خود را به عنوان خزنده ادامه کار خود را. "گوگل فن آوری پیشرفته ای را برای شناسایی محتوای محتوایی خود و ارائه تبلیغات هدفمند به سایت شما ارائه کرده است. به همین دلیل است که گوگل در صنعت تبلیغات اینترنتی خود بسیار موفق است.

منبع

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما