کشتی های آماتور، دبیرستان و کالج، علاوه بر داشتن یک ورزش بسیار جسمانی و مهارت وابسته، بازی وزن است. برای داشتن قدرت ۱۶۰ پوند شخص، اما به طور فیزیکی، با کشتی، یک فرد با قدرت ۱۴۵ پوند شخص، با کاهش وزن به منظور برابر حریف خود، عمل طبیعی است. هیچ چیز غیر قانونی در مورد آن وجود ندارد، ما در حال صحبت کردن با استروئید ها و یا بعضی از مواد مخدر افزایش فیزیکی نیستیم. ما در حال صحبت کردن با کنترل بدن شما هستیم تا به اهداف ذهن شما برسیم.

علاوه بر این، یک علم برای کاهش وزن وجود دارد. آن را نادرست یا بیش از حد به سرعت انجام دهید و نه تنها از دست دادن امتیاز خود، حریف خود را از دست دادن و از دست دادن قدرت از دست می دهید. شما می توانید بازی را خسته و مبهم، اثر متفاوتی که برای آن تلاش می کنید را وارد کنید.

بیایید یک چیز را درست قبل از اینکه شروع کنیم، نمیتوانید ۳ پوند از چربی بدن را در یک ساعت از دست بدهید، نه مگر اینکه یک پدیده را خاموش کنید و گزینه ای نیست. با این حال، با از دست دادن وزن آب، می توانید ۳ کیلو وزن کلی بدن را از دست بدهید. به یاد داشته باشید زیست شناسی ۱۰۱، بدن می تواند شامل ۷۵٪ آب، بسته به فرم فیزیکی فرد است. برای مثال، فرد چاقتر اختلاف وزن آب را نسبت به یک فرد عضلانی بزرگتر می داند.

بنابراین آنچه که ما واقعا تلاش می کنیم این است که بدن آب (مایع) را از بین ببرد، که به وزن کمتری تبدیل می شود . پس چگونه ما با خیال راحت می توانیم این کار را انجام دهیم؟

نخستین موضوعی که باید در نظر داشته باشیم، رژیم غذایی ما است و من فقط غذا خوردن ندارم، صحبت می کنم که سدیم آزاد است. نمک، یکی از دلایلی است که یک فرد سالم آب را حفظ می کند. دلایل بهداشتی دیگری وجود دارد که سبب حفظ آب می شود، اما در مورد ما مورد استفاده قرار نگرفته است.

بنابراین، اگر از بدن به مقدار زیاد از نمک حذف کنیم، مقاومت بدن به مایع از دست دادن باعث کاهش آن می شود ساده تر از آن است که وزن آب را از طریق عرق بگذرانید.

اگر بخواهید ذهنتان را ببوسید، عملکرد طبیعی طبیعی بدن خود را خنک می کند وقتی دمای بالاتر از حد طبیعی است. بنابراین ما باید گرما را برای بالا بردن دمای بدن ایجاد کنیم و مجبور کنیم آن را با خراشیدن خنک کنیم.

احتمالا روش های مختلفی وجود دارد، برخی از پیچیدها مانند قرص های آب که باعث می شود فرد به طور مداوم ادرار شود، برای از بین بردن بدن مایع است، اما از روش قدیمی و روش درست استفاده می کنیم. عرق کردن

لباس خود را در لباس گرم مانند پیراهن عرق و شلوار عرق کنید. شما متوجه شدید که من از فرم جمع و جور پیراهن و شلوار استفاده می کنم، زیرا شما در لایه هایی از این لباس ها، حداقل دو لایه و سه اگر ممکن باشد قرار دهید.

حتما پوشیدن یک نوع کلاه، ترجیحا یک جوراب زمستانه کلاه، به عنوان بدن از شر مقدار زیادی از حرارت از طریق سر خلاص می شود. ما نمی خواهیم که در این وضعیت رخ دهد. ما می خواهیم گرما را به همان اندازه که ممکن است حفظ کنیم.

تمرین را برای حداقل ۱۰ دقیقه ورزش کنید. این می تواند بجای دویدن یا در محل و یا در اطراف ورزشگاه، پریدن جک ها، هرچه راحت پیدا کنید، اما عرق خوبی را تجربه خواهید کرد.

پس از ایجاد عرق خوب، گذاشتن و قرار دادن کسی روی شما در پتو یا کشتی کشتی. این باعث می شود که دمای بدن بعد از تمرین باقی بماند، که همچنان به نفوذ مایع از طریق تنفس ادامه می یابد.

بعد از ۲۰ دقیقه، بی قرار و وزن می شود. شما احتمالا بیش از سه پوند را از دست داده اید، اما اگر نباشد، شما هنوز هم برای بازپرداخت، با لباس خشک، و تکرار این روش.

همانطور که با هر تغییر شدید یا ناگهانی بدن، خطرات مرتبط با این روش وجود دارد. هرگز این روش را به تنهایی انجام ندهید. همیشه یک مربی یا کشتی گیر با دسترسی سریع به مربی، همیشه با شما داشته باشید. پس از ساختن وزن، مجددا هیدراته با نوشیدنی هایی مانند Gatorade که در الکترولیت ها زیاد است.

[ad_1]

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما