نوشته‌های تازه

از آنجا که یک برنامه به اشتراک گذاری رسانه برای خود و هر چیز بصری جذاب است، Instagram در زمینه تجارت الکترونیک شاخه ای است.

به زودی یک ویژگی خرید را فراهم می کند که خرده فروشان و خریداران آنلاین آن بسیار راحت هستند.

غول اجتماعی عمیقا آگاه است که تجارت موبایل در طول دو سال از رایانه های شخصی پیشی گرفته است. زمان و یا حتی قبل از آن، آن را می خواهد یکی از سنگهای قیمتی باشد.

ویژگی جدید اینستاگرام این است که میتواند به عنوان کانال تبلیغاتی برای محصولات شما و حتی بیشتر برای فروشگاه آنلاین شما مفید باشد.

همانطور که برای مشتریان بالقوه خود، آنها قادر خواهند بود محصولات خود را ببینند و کشف کنند بدون اینکه اینستاگرام را برای سایت دیگری ترک کنند.

نحوه فروش در Instagram

Instagrammers منظم همراه شما Instagram را خواهید یافت ویژگی خرید بسیار آسان برای استفاده.

اکنون اگر طرفدار این برنامه به اشتراک گذاری رسانه های بصری نیستید، اما به عنوان منبع درآمد بالقوه نگاه کنید، فقط باید عکس های با کیفیت بالا تهیه کنید که محصول شما را برجسته کند.

برای شروع، یک عکس را که دارای بیش از پنج محصول است که شما آن را فروش می دهید آپلود کنید.

وقتی یک کاربر بر روی روی ضربه بزنید تا برای مشاهده محصولات در پایین سمت چپ عکس، برچسب روی هر یک از موارد ظاهر شود، نشان دهنده نام محصول و قیمت

هنگامی که بر روی یک برچسب کلیک کنید، آنها به یک صفحه نمایش داده می شود که توضیحات کامل، ویژگی های خاص و لوازم جانبی را نشان می دهد – اگر یک محصول وجود داشته باشد.

در حالی که مشتری وجود دارد، ممکن است آنها را انتخاب کنید و بر روی فروشگاه Now لینک در جزئیات محصول کلیک کنید که آنها را در وب سایت خود هدایت می کند و می توانند آن را خریداری کنند.

بدانید که از شما خرید می کند

اینستاگرام اخیرا گزارش کرده است که ۴۰۰ میلیون کاربران روزانه فعال داشته است، که بسیاری از آنها مشتری های آینده ای هستند.

با استفاده از ویژگی خرید اینستاگرام، به شما امکان می دهد تا محصولات خود را تبلیغ کنید و طرح فروش خود را دو برابر کنید.

علاوه بر افزایش فروش شما، ویژگی خرید نیز به Instagram Insights دسترسی پیدا می کند که اطلاعات مهمی را برای بهبود استراتژی بازاریابی شما فراهم می کند.

Instagram Insights طرفداران شما را بر اساس عوامل جمعیتی خود ثبت می کند؛ این همچنین نشان می دهد که کدام پست های خود بیشترین علاقه را به خود جلب می کنند.

مهمتر از همه، به شما امکان می دهد تا ببینید که چه کسی از طریق فروشگاه Instagram خریداری می کند و کدام یک از محصولات شما تقاضای بالا است.

آیا ارزش چیزی برای کسب و کار شما نیست؟

آیا شما در حال حاضر Instagrammer یا برنامه ریزی برای یکی به منظور فروش بیشتر؟

منبع

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما