در چین، گوگل تنها ۲۷ درصد سهم بازار را در اختیار دارد؛ بسیار بامزه (Baidu) با ۵۵٪ است. به طور مشابه، در روسیه، گوگل در رتبه سوم قرار گرفته است، با (یندکس) رهبر واضح است. بیش از ۵۰ درصد رشد کاربران اینترنتی از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ احتمالا از این کشورهای بزرگ به دست می آید. آیا زمان آن نیست که فهرستی از بزرگترین موتورهای جستجو را در نظر بگیریم؟ این مقاله کوتاه به بررسی آنچه که برای خسته شدن سایت شما نیاز دارد را بررسی می کند.

رشد اینترنت در چین و روسیه

روسیه یکی از سریعترین اقتصادهای در حال رشد جهان است و کشور پرجمعیت ترین اروپا در اروپا است. نفوذ اینترنت در روسیه در حال حاضر فقط در حدود ۱۹٫۵٪ است (در مقایسه با ۶۹٫۹٪ در ایالات متحده). در چین، نفوذ تنها ۱۰٫۹٪ است (در جمعیت بیش از چهار برابر اندازه ایالات متحده). سطح نفوذ در اروپای غربی و آمریکای شمالی به نظر می رسد ثبات داشته و به طور یک جانبه به طور چشمگیری در آینده رشد چشمگیری داشته باشد. اکثر کاربران اینترنت جدید جهان از هند و چین آمده اند. بخش عمده ای از کاربران اروپایی جدید از روسیه خواهد شد. همانطور که ما صحبت می کنیم موجی از تغییر در اینترنت است و در عرض ۱۸ ماه چین به عنوان بزرگترین انجمن اینترنتی آنلاین در ایالات متحده غلبه خواهد کرد.

آیا Google در اوج قدرت خود هستند؟

یک سوال جالب مطرح می کند؛ آیا گوگل در حقیقت خودشان هستند؟ اکثر مفسران بازار فعلی گوگل را (در اقتصادهای پیشرفته غرب) در حدود ۷۵٪ قرار داده اند. با این حال، در پنج سال آینده سهم بازار جهانی آنها چیست؟ حتی اگر آنها کمی در روسیه و چین حضور خود را افزایش دهند، سهم کلی جهانی آنها به سادگی از قانون شگفتی ها سقوط خواهد کرد. اکنون ناسازگار است، در حال حاضر، تخفیف مزایای رو به رشد این رقبای جدید!

ثبت نام در یندکس

Yandex ارسال سایت از سایت های میزبانی خارج از روسیه را نمی پذیرد. با این حال، این بدان معنا نیست که نام دامنه باید در .ru (روسیه) یا .ua (اوکراین) به پایان برسد. در حقیقت، هر سایت با آدرس IP در یک کشور روسی زبان یا با صفحات روسی، در نهایت توسط موتور جستجوی نمایه سازی می شود. سعی کنید جستجو برای "اینتل" را با جستجوی "آمازون" مقایسه کنید. شما توجه داشته باشید که اینتل، که بخشی از سایت خود را در روسیه دارند، در نتایج بهتر از آمازون بهتر است. یک نگاهی به این صفحه از Ice Graphics که، بر خلاف آمازون، موفق به رسیدن به (فقط) ۱۰ نتیجه برتر برای عبارت جستجو "کتاب" در Yandex (با وجود داشتن سایت زبان انگلیسی، میزبانی شده در ایالات متحده) است. این به دلیل حضور متن زبان روسی در صفحه است (حتی متن به درستی به زبان روسی در برچسب های HTML یا Meta-Language برچسب زده شده است).

بنابراین، اولین قاعده برای یادگیری برای یانداکس، برای مشتریان روسی شما به زبان روسی است. به طور معمول، بهتر است که متن هر زبان روسی با ضمانت صحیح W3C را ضمیمه کنید. به عنوان مثال، عبارت روسی زیر (تقریبا معادل "پرنده زودگذر کرم") به شرح زیر است:

<b> <Span lang = RU> ۰ == OO؟ B0H: 0 G5 @ 2O: 0؛&gt; 28B. </b>

دومین قاعده یادگیری این است که صفحه شما به سرعت توسط یانداکس نمایش داده می شود، اگر آن را با سایت هایی که در روسیه میزبانی می شوند مرتبط شوند. به عنوان مثال، Ice Graphics از computerra.ru، ebdb.ru و بیشتر ارتباط دارد. شخصا توصیه می کنم مشتریان لیست هایی را در فهرست های دو زبانه مبتنی بر روسیه با کیفیت ۵-۶ ارائه دهند. برای برخی از نمونه های وبلاگ من را ببینید.

گرفتن اطلاعات در Baidu

اولین نکته ای است که باید بدانیم این است که Baidu، بر خلاف گوگل، نتایج ارگانیک خود را با نتایج پرداخت شده از سرویس لیست خدمات پرداخت می کند. به همین ترتیب سریع ترین راه برای رسیدن به رتبه بندی برتر در Baidu این است که در خدمات پرداخت شده خود شرکت کنید. همانطور که هنوز یک اینترفیس آگهی Baidu انگلیسی (هنوز) وجود ندارد، بهترین راه برای رسیدن به این هدف، استفاده از یک عامل است.

برای رتبه بندی به خوبی ارگانیک، شما ابتدا باید متوجه شوید که مخاطبان جستجوی چین چی بسیار محور است. صفحه فرود هدف شما باید به طور کامل به زبان چینی باشد و در سبک چینی ارائه شود. این، به ناچار، به معنای استفاده از خدمات یک مترجم چینی (و احتمالا یک طراح وب نیز است). توجه داشته باشید که در حالی که سنتی چینی در هنگ کنگ و تایوان استفاده می شود، چینی ساده شده برای خدمت به تمام بازارها کافی خواهد بود. کل صفحه وب باید با استفاده از یک اعلامیه زبان ساده شده چینی در متا داده صفحه رمزگذاری شود:

<b> بین <HEAD> برچسب ها: <META http-equiv = Content-Language content = zh-CN> </b>

شما ممکن است برخی از راهنمایی ها را در وب پیدا کنید که نشان می دهد استفاده از "zh-hant"، که صحیح برای چینی ساده شده است. با این حال، من با ZH-CN در حال حاضر به عنوان آن است که توسط طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی وب پشتیبانی می کند. هنگامی که آماده هستید، می توانید سایت خود را به Baidu از صفحه زیر ارسال کنید:

Baidu URL Submission Page – http://www.baidu.com/search/url_submit.html
توجه داشته باشید که Baidu تضمین نمی کند سایت شما خزنده خواهد شد و سایت شما باید مطابق با دستورالعمل های فهرست خود باشد.

هنگامی که در Baidu فهرست شده است، می توانید موقعیت خود را با جستجوی لینک های دریافتی با کیفیت بالا از دایرکتوری های چینی بهبود بخشید. بسیاری از بهترین دایرکتوری ها (برای هدف) هستند که در تایوان و هنگ کنگ مستقر هستند (که نفوذ اینترنت برای مدت طولانی بیشتر شده است). باز هم، برخی از پیشنهادات در وبلاگ من وجود دارد. موفق باشید با کمپین و من فریاد می زنم اگر شما نیاز به کمک دارید.

نتیجه ها

به یاد داشته باشید که زمان و جزر و مد در انتظار هیچ مردی نیستند و پرنده اولیه کرم را جذب می کند، بنابراین قبل از اینکه رقبا خود را انجام دهند، Yandex و Baidu را ترک می کنند!

[ad_1]

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما