چگونه می توانید این را بگویید؟ جستجوی سریع جستجوگرها و یا شرکتهای بهینه سازی موتور جستجو ارائه می دهد بیش از یک نتیجه مفید است. اما واقعیت این است که گوگل در حال حرکت به منظور ایجاد کمیت و کیفیت لینک های ورودی در الگوریتم های موتور جستجوی خود، در بسیاری از شرکت ها برای مقابله با تغییر تنظیمات، پاسخ داده است. معاینه بازاریابی موتور جستجو تبدیل به یک هنر گمشده می شود!

به این دلیل که بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی اینترنتی در مورد بازاریابی به موتورها نیست، بلکه افرادی هستند که از موتور استفاده می کنند. اما بسیاری از شرکت ها نه تنها آهسته این را درک می کنند، بلکه به دلیل عدم استفاده از وزن مناسب برای تکنیک هایی که موتورها از صفحه رتبه بندی استفاده می کنند، موفق نبوده اند. این نه تنها کشف واقعی عدم درک موتورهای خود در بازار را نشان می دهد، بلکه نشان دهنده فقدان باور نکردنی استراتژی بازاریابی اینترنتی برای بوت شدن است! بنابراین مردم همچنان از شما میپرسند "چگونه دامنه خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی میکنید؟" به عنوان کارشناسان بازاریابی اینترنتی در اینجا چیزی است که ما می گوییم:

شناخت نام

بیشتر نام نام شناختن زمان خوب است. به گوگل بروید و گزینه Data Choices را تایپ کنید.

جستجوی سریع گوگل

Gadgets powered by Google

بدون نقل قول (که جستجو را انتخابی تر و آسان تر می کند. آیا ما در لیست اول قرار داریم؟ نتایج برای کلمات داده ها و انتخاب ها، در هیچ نظم خاص (به دلیل نقل قول های ما استفاده نمی شود) وجود دارد؟ پنجاه میلیون؟

بله، نام شناخت می تواند یک چیز فوق العاده است! اما بسیاری از "متخصصان بازاریابی اینترنتی" یا اهمیت تشخیص نام را فراموش کرده اید یا به سادگی نمی دانید که چگونه می توانید تشخیص دهید که هر دو آنها نیاز و مستحق هستند. Data Choices LLC الگوریتم های مورد استفاده در طیف موتور جستجو را درک می کند و این محل خوبی برای شروع است. مثلا آیا می دانستید که یاهو تاکید بیشتری بر مقدار کمتری از گوگل دارد؟ گوگل بیشتر روی تراکم مناسب تمرکز می کند (آنها می خواهند کیفیت آن را بیان کنند، اما الگوریتم کیفیت درست وجود دارد.

تعداد در مقابل تراکم بدان معنی است که در حالی که شما اضافه کردن تن از مطالب را به یاهو خوشحال شما ممکن است به خودتان آسیب برساند در گوگل! و با گوگل تراکم بیش از حد بدتر از چگالی کافی نیست! برای اینکه بدتر از همه، موتورهای جستجو همیشه استانداردهای خود را تنظیم می کنند، بنابراین، مگر اینکه شما در بالا آن را نگه دارید، آنچه که در ماه گذشته برای شما خوب انجام داد، ممکن است ماه آینده خیلی خوب کار نکند!

بله، آن را یک آشفتگی گیج کننده برای بسیاری از شرکت های بازاریابی اینترنتی است. اما در حالی که آنها در اطراف مانند ماهی از آب غرق می شوند، Data Choices بازاریابی را ادامه می دهد! و در اینجا چیزی است که شما واقعا باید بدانید: جریان و استراتژی برای استراتژی های بازاریابی اینترنتی که بهترین کار است وجود دارد. نه لاک پشت و نه هارا برنده مسابقه می شود. این فقط زمانی است که لاک پشت و خرچنگ با هم در جریان مناسب و جریان کار می کنند. تکنیک که برنده مسابقه است. و اگر در مورد آن فقط برای یک لحظه فکر کنید، حس کامل را می گیرد! حتی در حالی که وب سایت شما رو به زوال است، بسیاری دیگر در اطراف آن تغییر می کنند. پس چگونه می توان تغییر شرکت های دیگر را اندازه گیری کرد اگر شرکت شما همواره در حال حرکت باشد؟

این پدیده قطار فیزیک قدیمی است. اگر قطار هستید (اما نمی توانید صدای حرکت قطار را احساس کنید یا احساس کنید)، هنگامیکه از پنجره بیرون نگاه کنید و قطار دیگری را که در جهت مخالف حرکت می کند مشاهده کنید، نمی توانید بگویید که قطار شما در حال حرکت است یا قطار دیگر حرکت می کند یا اگر هر دو قطار حرکت می کنند! بنابراین در حالی که آسان (و هیجان انگیز) برای تماشای شرکت شما در رتبه بندی قرار دارد، مهم است که از زمان به زمان مکث کنید تا ببینیم که بازار نسبت به شرکت شما حرکت می کند. این تنها راهی است که شما می توانید به سرعت بازار اینترنت سریع را ارزیابی کنید!

پس چرا نمی توان این متخصصان بازاریابی اینترنتی دیگر این را تشخیص داد؟

برای خواندن کل مقاله، روی لینک زیر کلیک کنید!

[ad_1]

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما